Jak nakupovat

Dodací lhůty
  • Zboží, které je označeno jako skladem, odesíláme druhý pracovní den po objednání. Pokud objednané zboží není skladem v dostatečném množství, může se lhůta mírně prodloužit. V takovém případě Vás samozřejmě budeme informovat.
Co může způsobit zdržení zásilky
  • Pokud zvolíte platbu předem na účet, čekáme na připsání Vaší platby na náš účet. V závislosti na Vaší bance to může trvat dva, maximálně tři pracovní dny. Objednávku expedujeme ihned poté.
  • Při výběru doručení na pobočku Uloženky nebo Zásilkovny může nějakou dobu zabrat přeprava zboží z depa na pobočku. Nemělo by to trvat déle, než pár dní.
  • Doprava zboží do zahraničí může v závislosti na způsobu přepravy prodloužit dobu dodání až o dva dny.
Způsob platby
  • Platby kartou nebo bankovním tlačítkem probíhají prostřednictvím platební brány ThePay a jsou maximálně zabezpečeny nejmodernějšími technologiemi, schválenými Vaší bankou.
Možnosti reklamace
  • Při převzetí zboží od dopravce doporučujeme zkontrolovat jeho stav a ujistit se, že není poškozeno. Poškozené zboží v žádném případě nepřebírejte a co nejdříve nás o problému informujte telefonicky nebo emailem. Společně to určitě nějak vyřešíme.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení