Jak nakupovat

Dodací lhůty
  • Zboží, které je označeno jako skladem, odesíláme druhý pracovní den po objednání. Pokud objednané zboží není skladem v dostatečném množství, může se lhůta mírně prodloužit. V takovém případě Vás samozřejmě budeme informovat.
Co může způsobit zdržení zásilky
  • Pokud zvolíte platbu předem na účet, čekáme na připsání Vaší platby na náš účet. V závislosti na Vaší bance to může trvat dva, maximálně tři pracovní dny. Objednávku expedujeme ihned poté.
  • Při výběru doručení na pobočku Uloženky nebo Zásilkovny může nějakou dobu zabrat přeprava zboží z depa na pobočku. Nemělo by to trvat déle, než pár dní.
  • Doprava zboží do zahraničí může v závislosti na způsobu přepravy prodloužit dobu dodání až o dva dny.
Způsob platby
  • Platby kartou nebo bankovním tlačítkem probíhají prostřednictvím platební brány ThePay a jsou maximálně zabezpečeny nejmodernějšími technologiemi, schválenými Vaší bankou.
Možnosti reklamace
  • Při převzetí zboží od dopravce doporučujeme zkontrolovat jeho stav a ujistit se, že není poškozeno. Poškozené zboží v žádném případě nepřebírejte a co nejdříve nás o problému informujte telefonicky nebo emailem. Společně to určitě nějak vyřešíme.